enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
2.408,76
BIST
10.400,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
12:08 İBB plajları yaz sezonuna hazır
12:07 Aracını satan adam parayı, aracını da geri alamadı
12:06 Büyükkılıç, Akar ve Karadağlı, tiyatro söyleşisinde gençlerle buluştu
12:00 Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, vergi ödemelerinin son gününde Mali İşler Müdürlüğü çalışanları ve vatandaşlarla bir araya geldi
11:58 Muğla Büyükşehir Belediyesi Wi-fi Hizmetinden 5 Ayda 40 Bin Kişi Yararlandı
11:57 KOSKEM, 2024 yılı deniz sezonuna hazır
11:55 Başkan Altay LGS’ye Girecek Öğrencilere Başarılar Diledi
11:54 9. Bilim ve Fikir Festivali’nde liseli gençler projeleriyle yarıştı
11:39 Karşıyakalılar istedi, Yıldız Başkan yaptı Üretici ve tüketici artık ayda iki kez buluşacak
11:36 Bilecik’te seyir halindeki otomobil alev alev yandı
11:20 Başkan Engin: “Siz mevcut anayasaya uyun o halka yeter!”
11:15 Encümen’de kiralama ihaleleri yapıldı
11:14 Başkan Mutlu Sosyal Demokrasi Derneği’nin panelinde konuştu “Kimse kendini öteki hissetmesin istiyoruz”
11:13 Usta şair Nâzım Hikmet Kültürpark’ta anılacak
11:11 İzmir’de fuar bereketi Lezzet ve teknolojiyi buluşturan iki fuar 18 bin ziyaretçiyi ağırladı
11:10 Başkan Tugay’dan turizm mesajı “Torunlarımızın yaşayacağı Çeşme’yi hayal ederek adım atmalıyız”
11:06 Çevre Haftası Kocaeli’de dolu dolu kutlanacak
10:54 Şanlıurfa Teknokent’te 2. GAP AR-Ge Proje Pazarı Gerçekleşti
TÜMÜNÜ GÖSTER →

Son Dakika! Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yoklama kaçağı gençlerimize bedelli askerlikten faydalanma yolunu açıyoruz

23.05.2022
127
A+
A-

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde saat 16.25’te başlayan kritik Kabine Toplantısı sona erdi. Beştepe’de 3 saat süren zirve sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan, toplantıda alınan kararları açıkladı.

İşte Erdoğan’ın açıklamalarından satır başları;

“Uluslararası gündemle ilgili kritik görüşmeler yaptık. 10 Mayıs’ta Danıştay’ımızın kuruluş yıldönümü ve idari yargı günü vesilesiyle adalet teşkilatımızın güzide mensuplarıyla bir araya geldik. Engelliler Haftası vesilesiyle 12 Mayıs’ta Milli Eğitim ve Gençlik ve Spor Bakanlığı’mızın düzenlediği törende engelli gençlerimizde buluştuk. 13 Mayıs’ta Katar Emiri Kardeşim Şeyh Temim ile bir araya gelerek iki ülke ilişkilerini değerlendirdik.

“DÜNYADA 5 TANE OLAN HAVALİMANLARINDAN BİRİNİ ÜLKEMİZE KAZANDIRDIK”

Rize-Artvin Havalimanı’nın açılışını 14 Mayıs’ta hizmete açtık. Dünyada 5 tane olan deniz üzerine inşa edilmiş havalimanlarından birini ülkemize kazandırdık. Geçtiğimiz pazartesi günü Cezayir Cumhurbaşkanı Tebbun’u ülkemize ziyareti sebebiyle Külliye’de ağırladık. Kardeşi ve Abu Dabi emirine başsağlığı ziyareti gerçekleştirdik. Hem devlet başkanlığı görevine seçilen Şeyh Muhammed’e hayırlı olsun dedik.

HAYATINI KAYBEDEN GENÇLER İÇİN BAŞSAĞLIĞI MESAJI

19 Mayıs’ta gençlerimizle ve başarılarıyla bizleri gururlandıran milli sporcularımızla Ankara’da coşkulu bir programla kucaklaştık. Darülacezemizin temel atma törenine katıldık, ardından Kolombiya Cumhurbaşkanı ve ailesiyle bir araya geldik. Adana’da stadın dışında ayrı on binlerle, içinde on binlerle muhteşem bir gençlik şölenine iştirak ettik.

“KAZA SONRASI ACIMIZI PAYLAŞAN HERKESE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM”

Bu vesile ile gençlik şölenimizin ardından yaşanan elim trafik kazasından, can kayıplarından duyduğum samimi üzüntüyü sizlerle paylaşmak istiyorum. 3 tane kardeşimizi Hakka uğurladık. Kendilerine rahmet ve ailesi ve millete başsağlığı diliyorum. 41 yaralı evladımıza da Rabbimden acil şifalar niyaz ediyorum. Kaza sonrasında acımızı paylaşan herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Bu vesile ile geçtiğimiz hafta Dünya Kadınlar Boks Şampiyonası’nda 5 altın, 2 bronz madalya ile tarih yazarak dünya şampiyonu olan boksörlerimize şahsım ve milletim adına tebriklerimi özellikle iletmek istiyorum.

YOKLAMA KAÇAĞI GENÇLERE MÜJDE

550 bini bulan yoklama kaçağı vakaya gençlerimize müjde vermek istiyorum. Yoklama kaçağı gençlerimize bedelli yolunu açıyoruz.

HÜKÜMLÜLERİN İZİNLERİ UZATILDI

Açık cezaevlerindeki hükümlerinin Covid-19 izinlerini 31 Temmuz 2023 tarihine kadar uzatıyoruz.