EA’nın 2000’li yılların başlarındaki eski ürün pazarlama direktörü Kim Salzer’in The Real Brandolorian ile yakın zamanda yaptığı bir röportajda …
EA’nın 2000’li yılların başlarındaki eski ürün pazarlama direktörü Kim Salzer’in The Real Brandolorian ile yakın zamanda yaptığı bir röportajda Salzer’den iptal edilen projeler hakkında yorum yapması istendi ve Harry Potter oyunundan bahsetti.
Salzer, “Benim için büyük bir tane, çünkü kişisel olarak bu işe dahil oldum ve üzerinde yaşayan çok büyük bir IP, Harry Potter için çevrimiçi kitlesel olarak çok oyunculu bir oyun.” Dedi.
EA, HARRY POTTER’IN FİŞİNİ ÇEKTİ
Salzer, geliştirme ekibinin bir beta oluşturduğunu ve gereken tüm araştırmaları yaptığını söyleyerek projeyi anlatmaya devam etti. EA, Salzer’in “çevrimdışı/çevrimiçi deneyim kombinasyonu” olarak adlandırdığı bir ortamda oyunculara ödüller ve kurdeleler postalamayı bile planlamıştı.
Oyunun gelişiminin beta aşaması ilerlediğini belirten Salzer, EA’nın sonunda fişi çektiğini söyledi. Salzer, “EA o dönemde bazı değişiklikler geçiriyordu ve IP’nin bir veya iki yıldan daha uzun bir raf ömrüne sahip olacağını bilmiyorlardı veya yeterince inanmıyorlardı.” dedi.