enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
9°C
İstanbul
9°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Az Bulutlu
10°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
11°C
Salı Çok Bulutlu
11°C
Çarşamba Az Bulutlu
13°C

Valorant 5.03 yama notları paylaşıldı! İşte tüm yenilikler

Valorant’a 9 Ağustos’ta gelen 5.03 yama notları duyuruldu ve genel güncellemeler, ajan güncellemeleri, oynanış sistemleri güncellemeleri …

Valorant 5.03 yama notları paylaşıldı! İşte tüm yenilikler
10.08.2022
210
A+
A-

Valorant‘a 9 Ağustos’ta gelen 5.03 yama notları duyuruldu ve genel güncellemeler, ajan güncellemeleri, oynanış sistemleri güncellemeleri, hatalar ve bilinen sorunlara yer verildi. Peki, Valorant 5.03 yama notları neler? Valorant 5.03 yaması ile oyundaki yenilikler neler? İşte detaylar…

VALORANT 5.03 YAMA NOTLARI

Genel güncellemeler kapsamında Valorant’ın oyun motoru Unreal Engine 4.26’ya güncellendiği bildirildi. Bu güncelleme geliştiricilerin elindeki araçları birçok farklı şekilde geliştiriyor fakat bu değişiklik sizin tarafınızda fark edilmeyecek çünkü Unreal Engine güncellemesi gözlerden uzakta gerçekleşmeyi amaçlıyor.

Ajan seçim ekranında bazı görsel yenilemeler yapıldı. Elimizdeki güzel ajan görsellerini değerlendirmek ve VALORANT tarzına biraz daha yakınlaşmak istedik.

AJAN GÜNCELLEMELERİ

CHAMBER

Buluşma (E)

  • Temel bekleme süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.
  • Geri çağırma bekleme süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.
  • Herhangi bir Buluşma ışınlayıcı noktası yok edildiğinde bekleme süresi 45 saniye olacak.
  • Chamber’ın Buluşma’yı etkinleştirebildiği çember şeklindeki alanın çapı azaldı: 21 metre >>> 15 metre

Kartvizit (C)

  • Yavaşlatma süresi 9,5 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü
  • Keskin Tarz (X)
  • Gereken ulti puanı 7’den 8’e yükseldi
  • Yavaşlatma süresi 9,5 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü

Kelle Avcızı (Q)

  • Mermi bedeli 100’den 150’ye yükseldi

NEON

Enerji Patlaması

  • Atış başına verilen hasar azaldı: 22 >>> 18
  • Öldürme alanı arttı: 15 metre >>> 20 metre
  • Bacaktan vuruş çarpanı azaldı: 1,0 >>> 0,85
  • Kafadan vuruş çarpanı arttı: 1 >>> 3

CHAMBER

Keskin Tarz (X)

  • Bacaktan vuruş çarpanı azaldı: 1,0 >>> 0,85

JETT

Keskin Fırtına (X)

  • Bacaktan vuruş çarpanı azaldı: 1,0 >>> 0,85

OYNANIŞ SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ

  • “Ghost” tuş atamasını özel oyunlar dışında değiştirme özelliği geldi.
  • Bu seçeneği Ayarlar >> Kontroller >> Aksiyonlar sekmesi altında bulabilirsiniz.

HATALAR

Ajanlar

  • Jett’in Rüzgâr Gibi yeteneğiyle ileri atılırken silah değiştirildiğinde silahın çekilme animasyonunun istenilenden daha uzun sürmesine sebep olan hata giderildi.

Oynanış Sistemleri

  • Reyna/Killjoy kullanıcı arayüzü öğelerinin Kullanıcı Arayüzünü Gizle seçeneği etkinleştirildiği halde görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Küreye seri bir şekilde dokunulduğunda imha etme animasyonunun tutarsızlık göstermesine sebep olan hata giderildi.

BİLİNEN SORUNLAR

  • Oyun içinde nişangâh saydamlığını değiştirmek nişangâh önizlemesi görselinin titreşmesine sebep oluyor.
  • Spike duyuruları kullanıcı arayüzü yanlış görünüyor.
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.