enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,6488
EURO
36,4677
ALTIN
2.927,79
BIST
9.595,91
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Çok Bulutlu
12°C
İstanbul
12°C
Çok Bulutlu
Çarşamba Çok Bulutlu
12°C
Perşembe Az Bulutlu
15°C
Cuma Parçalı Bulutlu
16°C
Cumartesi Az Bulutlu
14°C

Unreal Engine 5.1 yayınlandı

Unreal Engine 5.1, oyun geliştiricilerinin ve diğer büyük ölçekli etkileşimli projelerin verimliliğini artırmak için çeşitli özellikler ekleyerek …

Unreal Engine 5.1 yayınlandı
17.11.2022
30
A+
A-

Unreal Engine 5.1, oyun geliştiricilerinin ve diğer büyük ölçekli etkileşimli projelerin verimliliğini artırmak için çeşitli özellikler ekleyerek ekiplerin daha üretken olmasına yardımcı olmaktadır.

UNREAL ENGINE 5.1 YAYINLANDI

Video oyun geliştiricilerinin yeni durağı Unreal Engine 5’in yeni sürümü nihayet yayınlandı. Lumen, Nanite ve sanal gölge haritaları güncellemelerini içeren Unreal Engine 5.1 yayınlandı.

Lumen dinamik küresel aydınlatma ve yansıma sistemi, Nanite sanallaştırılmış mikropoligon geometri sistemi ve Sanal Gölge Haritaları (VSM) için yeni nesil konsollarda ve yetenekli PC’lerde 60 fps’de çalışan oyunları ve deneyimleri desteklemek için zemin hazırlandı.

DX12 için otomatik Pipeline State Object (PSO) önbelleğe almayı uygulayarak bir oyunu DX12’de gönderime hazırlamak için gereken süreci basitleştirildi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.