enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,6014
EURO
36,3773
ALTIN
2.923,25
BIST
9.659,96
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
11°C
İstanbul
11°C
Az Bulutlu
Salı Çok Bulutlu
11°C
Çarşamba Çok Bulutlu
12°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
14°C
Cuma Az Bulutlu
14°C

Twitch istatistikleri 2021 yılında %45 arttı

Twitch’in yeni istatistikleri StreamElements analiz ortağı Rainmaker.gg tarafından hesaplandı. İlk olarak Rockstar’ın Grand Theft auto 5’i 2,1 …

Twitch istatistikleri 2021 yılında %45 arttı
30.12.2021
26
A+
A-

Twitch‘in yeni istatistikleri StreamElements analiz ortağı Rainmaker.gg tarafından hesaplandı. İlk olarak Rockstar’ın Grand Theft auto 5’i 2,1 milyar saatlik izleyici sayısıyla yılın en çok izlenen oyunu oldu. Rockstar Games’in Netflix dizisi Arcane’i ortaya çıkaran MOBA League of Legends, 1,8 milyar saat ile arkasından geliyor.

2021’DE TWITCH, 24 MİLYAR SAAT İZLENDİ

İnsanların Twitch yayınlarını izlemek için harcadığı 24 milyar saatin yalnızca video oyunlarının canlı yayınlarına adanmış olmadığını unutmamak gerekir. Twitch platformunda geçirilen saatler, TV şovları, sunumlar, yayın tekrarları, turnuvalar ve ödül şovları da dahil olmak üzere diğer yayın biçimleri arasında eşit olarak bölünmüştür.

FACEBOOK GAMING, TWITCH’E KARŞI ÜSTÜNLÜK SAĞLADI

Facebook Gaming izleme süresinde Twitch’e karşı biraz üstünlük sağladı. Sosyal medya devinin yayın servisindeki izleyici kitlesi geçen yıla göre %47 büyüyerek 5,3 milyar saat izlendi. SteamElements’in baş iş sorumlusu Jason Krebs’in yaptığı bir röportajda, izleyici arasındaki yüzde iki farka rağmen, her iki canlı yayın platformu da COVID-19 salgınının neredeyse herkesi evde hapsettirdiği geçen yıla göre yüzde %50 büyüdü.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.