enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,2398
EURO
37,6309
ALTIN
2.920,13
BIST
9.109,34
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
24°C
İstanbul
24°C
Az Bulutlu
Pazartesi Açık
26°C
Salı Parçalı Bulutlu
25°C
Çarşamba Açık
26°C
Perşembe Çok Bulutlu
26°C

Tomb Raider’ın oyun yazarı, Lara Croft’un baba sorunlarını azaltmak istediğini açıkladı

Eski Tomb Raider oyun yazarı Rhianna Pratchett, BAFTA Oyun Ödülleri’nde Eurogamer’a konuştu. Serinin yeni oyunu yoldayken Pratchett seri hakkında …

Tomb Raider’ın oyun yazarı, Lara Croft’un baba sorunlarını azaltmak istediğini açıkladı
12.04.2022
142
A+
A-

Eski Tomb Raider oyun yazarı Rhianna Pratchett, BAFTA Oyun Ödülleri’nde Eurogamer’a konuştu. Serinin yeni oyunu yoldayken Pratchett seri hakkında fikirlerini paylaştı.

Karakterin yeniden yaratılan versiyonu üzerinde çalışma konusundaki düşüncelerine ve gelecekte Lara Croft’tan görmeyi umduğu şeylere değinen Pratchett, “Karakteri geliştirirken gerçekten çok eğlendik, bu yüzden muhtemelen daha az baba sorunu görmek isterdim” dedi ve ekledi “Bunu benden duymak da şaşırtıcı olmalı!”

Lara Croft gibi güçlü ve sevilen bir figürün karakterinin babasının sorunları etrafında şekillenmesi gerçekten de biraz haksızlık. 1996 yılından beri oyun dünyasının vazgeçilmez bir parçası olan Tomb Raider serisi, korkusuz bir kadın olan Lara Croft’un maceralarına odaklanıyor. Yazar Pratchett hak verilebilecek şekilde, böyle bir karakteri “baba sorunları”na feda etmek istemiyor.

Pratchett sözlerine şöyle devam etti:

“Onu (Lara Croft’u) kendi yolundan ilerlerken ve kendi zevk aldığı şeyleri yaparken görmeyi çok seviyorum. Oyunu yazdığımızda Lara, bir ‘Tomb Raider’ olma yolunda ilerliyordu. Hatta ona bir proto-Tomb Raider demek yanlış olmaz. Bir Tomb Raider’la eşleştirebileceğiniz tüm karakter özellikleri Lara Croft’ta yavaş yavaş yüzeye çıkmaya başlamıştı:

azim, cesaret, beceriklilik…”

Pratchett ayrıca Lara Croft’un artık daha küstah ve iğneleyici replikleri olmasını istiyor. Bu tavırların gelişmekte olan Lara karakterine daha çok yakışacağına inanıyor.

Bu hafta başlarında yapılan Epic Games State of Unreal sunumunda, Crystal Dynamics’in yeni bir Tomb Raider oyunu üzerinde çalıştığı ve bu oyunun Unreal Engine 5 kullanılarak yapılacağı ortaya çıktı. Crystal Dynamics, ilk iki Tomb Raider oyununun da geliştiricisiydi. ancak serinin üçüncü oyunu Shadow of the Tomb Raider, Eidos-Montreal’e devredildi.

SaveButonu / Gamegar
ETİKETLER: , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.