enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Çok Bulutlu
10°C
İstanbul
10°C
Çok Bulutlu
Pazartesi Parçalı Bulutlu
11°C
Salı Parçalı Bulutlu
12°C
Çarşamba Az Bulutlu
13°C
Perşembe Az Bulutlu
15°C

TFT 12.19 yama notları paylaşıldı! İşte tüm yenilikler

Teamfight Tactics veya kısa adıyla TFT’nin 12.19 yama notları paylaşıldı. İşte, TFT 12.19 yamasıyla beraber oyuna eklenen ve yapılan tüm …

TFT 12.19 yama notları paylaşıldı! İşte tüm yenilikler
05.10.2022
97
A+
A-

Teamfight Tactics veya kısa adıyla TFT’nin 12.19 yama notları paylaşıldı. İşte, TFT 12.19 yamasıyla beraber oyuna eklenen ve yapılan tüm değişiklikler…

TFT 12.19 YAMA NOTLARI

Astral birimleri erken safhalarda olması gerekenden biraz fazla iyi bir performans sergileyerek niteliklerle dolu, ekonomi odaklı dizilimler oluşturulmasına imkân tanıyor.

Ejder özelliğinin 5. eşiğinde ejderler yalnızca daha hızlı saldırıyordu. Yaptığımız değişiklikle bu eşiği çok daha etkili kılıyoruz. Bununla da bitmiyor! Ejderler artık ulaşılması oldukça zor olan yeni ve güçlü bir ilaveye sahip.

Ejderbelaları artık ejderlerle çok daha iyi anlaşıyor. Bu değişiklikle hem Ejderhalar Diyarı’ndaki kalıcı barışın önünü açıyoruz hem de ejderbelalarının daha yaratıcı kompozisyonlarda kullanılmasına imkân tanıyoruz. Ayrıca Ejderbelası Amblemi artık ejderlere verilebiliyor (belalarını arıyorlar galiba). Bu barış ortamında ortaya çıkabilecek güçlü kompozisyonlara karşı bir önlem olarak özelliğin gücünü biraz azaltıyoruz.

  • Astral özelliğinin ilk seviyelerde verdiği kürelerin altın kazandırma ihtimali artık astral birim kazandırma ihtimalinden daha fazla. Bu da Aşama 2’de astral birimlerin yıldız seviyelerini yükseltmenin biraz daha zor olacağı anlamına geliyor.
  • 5 birimlik ejder ilavesi artık %10 Saldırı Hızı vermek yerine her saniye 40 Can iyileştiriyor.
  • Ejder YENİ: Ejderler 6 birimlik yeni bir eşiğe sahip.
  • Bu ilave sayesinde ejderleriniz yükselecek!
  • Ejder Hâkimlerinin Canı: 250/600/800/1000 –> 275/650/850/1000
  • Ejder Hâkimlerinin Yetenek Gücü: 18/30/50/70 –> 20/35/50/70
  • Ejder Hâkimi: Ejder Hâkimi Kahramanı’nı seçmediyseniz ekranda hatırlatıcı bir mesaj belirecek.
  • Ejder Hâkimi: Muhteşem İkili’deki Ejder Hâkimi Lütfu ile Küçük Bağlılık Rünü arasındaki farkı belirginleştirmek için bilgisayar sürümünde Ejder Hâkimi Lütfu’nu vurgulayan rengi değiştirdik.
  • Serap Özelliğinin Aşırı Elektriklenme İlavesinin Yüzdelik Azami Can Hasarı: %8 –> %9
  • Ejderbelaları artık ejderlerle beraber ileri sürülebiliyor. Özellik dizilimde ejderler olsa bile etkin kalıyor.
  • Ejderbelalarının 1900 ve Üstü Cana Sahip Birimler Karşısındaki Hasar Azaltması: %20 –> %15
  • Ejderbelalarının İlave Büyü Hasarı: %15/50/100 –> %15/50/90

Görseli daha detaylı incelemek için buraya

2. AŞAMA BİRİMLER

Karşınızda yepyeni bir yenileme odaklı Gnar rehberi: Gnar’ı 3 yıldıza yükseltmek için dükkânı 6. seviyede yenileyin. Bu sırada Jax, Olaf ve Wukong toplamayı unutmayın. Gnar 3 yıldıza ulaştığında Jayce, Soraka ve Shi Oh Yu’yu eklemek için seviye atlamaya odaklanın. Gnar’a vereceğiniz eşyalar eğlence anlayışınıza göre değişiklik gösteriyor. Gnar’a iki Rabadon’un Şapkası, Runaan’ın Kasırgası veya Guinsoo’nun Hiddeti vermeniz dönüşümü sırasında yetenek gücünden elde ettiği niteliklerle iyi gider. Ancak daha fazla hasar odaklı bir dizilim için Gnar’a Runaan’ın Kasırgası ve Kanasusamış’ın yanı sıra Dev Katili veya Ebedi Kılıç verebilirsiniz (muhtemelen bu daha iyi olur).

Yegâne menzilli fısıltı birimi olan Zyra’nın arka sıralardan rahatça saldırmak için bolca zamanı oluyor. Tabii boş durmak yerine fısıltılarla birlikte saldırı gücünü ve yetenek gücünü usul usul arttırabiliyor. Bir yandan da Guinsoo’nun Hiddeti’yle saldırı hızına hız katıyor. Arka sıralardan kullanabildiği kuvvetli kitle kontrolüne sahip yeteneğini de hesaba katarsak Zyra yalnızca uç ilavelere odaklanan fısıltı kompozisyonları için değil, birçok farklı dizilim için fazlasıyla güçlü bir taşıyıcıya dönüşüyor.

  • Gnar’ın Saldırı Hızı: 0,65 –> 0,7
  • Gnar’ın Mega Gnar Dönüşümünün Sağladığı İlave Zırh: 40/50/75 –> 40/60/90
  • Zyra’nın Saldırı Hızı: 0,7 –> 0,65
  • Zyra’nın Yetenek Hasarı: 325/425/550 –> 225/325/550
  • Giderilen Zyra Hatası: Zyra’nın yetenek kullanım animasyonu artık yüksek saldırı hızlarında yarıda kesilmiyor. Zyra animasyonu tamamlamak için saldırmaya ara verip sonrasında devam ediyor.

3. AŞAMA BİRİMLER

Nunu’nun verdiği gerçek hasarı kaldırarak Terra gibi süper tanklara tek atabilen Ejder Hâkimi Nunu dizilimi için karşı oyun fırsatı sunuyoruz. Artık yüksek büyü direncine sahip tanklar Ejder Hâkimi Nunu’ya karşı kullanılabilecek.

Nunu’nun hasarı artık hedefinden daha fazla cana sahip olduğunda gerçek hasara dönüşmüyor.

  • Nunu’nun Tüket Yeteneğinin Hasar Artışı: %20 –> %40
  • Rakan’ın Azami Manası: 0/60 –> 15/75
  • Seraphine’in Azami Manası: 75/150 –>100/175
  • Seraphine’in Denizlerin Serenadı Yeteneğinin Kalkan Süresi: 5 saniye –> 4 saniye
  • Seraphine’in Denizlerin Serenadı Yeteneğinin İsabet Halinde Verdiği Hasar: 20/35/100 –> 20/35/70
  • Zeri’nin Azami Manası: 40/80 –> 20/70
  • Zeri’nin Hidroşok Lazeri Hasarı: 200/300/475 –> 225/325/475

4. AŞAMA BİRİMLER

Hecarim’in ilk yetenek kullanımı daima kitle kontrolü sağladığından atımız anlık alan etkili kitle kontrolü için ideal bir tercih haline geliyor ancak yeteneğini ikinci defa nadiren kullanabildiği için çoğu zaman eşya vermeye değmiyor. Hecarim’in ilk yetenek kullanımını geciktiriyor ve yeteneğini ikinci kez kullanmasını kolaylaştırıyoruz. Belki de artık tank eşyalarınızı Hecarim’e vererek at oynatmayı tercih edersiniz.

Loncacı + hiddetkanat kompozisyonu çok fazla kitle kontrolüne sahip olduğu için Jayce’de ufak çaplı bir yenileme yapıyoruz. Dönüşümünün sağladığı kitle kontrolünü savaşlarda daha uzun süre çekiç sallamasına imkân tanıyacak ilave dayanıklılıkla değiştiriyoruz. Bu değişiklik Jayce’in Ejder Hâkimi Lütfu’yla da epey güçlü olmasını sağlayacak. Fırsatınız olursa mutlaka deneyin.

Zyra fısıltı kompozisyonunda tüm ilgiyi üstüne çekip çiçek gibi açarken Sy’Fen kanatları kırılmış bir kuş gibi uçmakta zorlanıyordu. Zyra’yı budayarak gücünü azalttığımız için fısıltı kompozisyonunun uç ilavelerini daha güçlü bir ısırık ve daha erken bir kullanımla güçlendiriyoruz. Böylece Sy’Fen karşı tarafın arka sıralarının daha iyi dağıtabilecek ve yeteneğini daha çabuk kullanabilecek.

  • Hecarim’in Manası: 60/105 –> 30/90
  • Jayce’in Zırhı ve Büyü Direnci: 50 –> 25
  • Jayce YENİ: Jayce, Merkür Adaleti yeteneğiyle dönüştüğünde artık hedefinin etrafındaki rakipleri havaya savurmuyor. Bunun yerine çatışma sona erene dek ilave zırh ve büyü direnci kazanıyor.
  • Jayce’in Merkür Adaleti Yeteneğinin Sağladığı İlave Zırh ve Büyü Direnci: 45
  • Jayce’in Merkür Adaleti Yeteneğinin Dönüşüm Hasarı: 225/300/800 –> 275/350/900
  • Giderilen Nilah Hatası: Nilah’nın çaldığı kalkanlar artık birikiyor.
  • Nilah’nın Akışkan Yeteneğinin Çaldığı Kalkanın Süresi: Kalıcı –> 4 saniye
  • Shi Oh Yu’nun Yeşim Duruşu Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %250/275/1000 –> %250/300/1000
  • Swain’in Ejder Efendisi’nin Hükmü Hasarı: 70/100/600 –> 85/120/600
  • Sy’Fen’in Galeyan Isırığının Zırh Delmesi: %25 –> %33
  • Sy’Fen’in Manası: 100/175 –> 90/160

EŞYALAR

Kanca görmeyen balık, balıkçıyı dost sanırmış. Roket Güçlü Yumruk geçmiş setlerde Blitzcrank ve Thresh’in ne kadar tehlikeli olduğunu unutanları şaşırtmaya devam ediyor.

  • Dvarapala Taşzırhı’nın (Işıltılı) Azami Can Yenilenmesi: %1 –> %2
  • Muhafızın Adağı’nın Kalkanı: %20 –> %10
  • Roket Güçlü Yumruk’un Canı: 300 –> 150

EKLENTİLER

Semavi Lütuf gibi genel ve oynaması kolay eklentilerin çoğu zaman özel ve oynaması zor eklentilerden zayıf olması amaçlanır. Ancak Semavi Lütuf her durumda ÇOK iyi bir performans sergiliyor. Seçilme ve kazanma oranı yüksek olan bu eklentinin fazlalık iyileştirmelerden kazandırdığı kalkanı hem büyük bir avantaj sağladığı hem de değeri yeterince bilinmediği için zayıflatıyoruz.

Set ortası güncellememizle Spatulalar çok daha cazip bir hale geldi. Bu olumlu bir gelişme ancak Urf’ün Çekilişi gibi eklentiler Spatulaları epey yaygınlaştırdığı için oyuncular daima onların peşinde koşabiliyor. Spatula bulmanın heyecan verici olmaya devam etmesi ve lobinin mangal partisine dönmemesi için Spatula elde etmenin en yaygın yollarından birini kaldırıyoruz.

Zayıf Nokta yaratıcı oynanış sunmayan bir eklenti için fazla cazip. Rakibin iyileşme miktarını azaltması yetmiyormuş gibi bir de zırh delme sağlıyor. Bu sıkıcı eklentiyi daha zayıf bir noktaya taşımaya devam etmektense kaldırmayı tercih ediyoruz.

  • Karargâh (Ejderbelası) Eklentisinin Yük Başına Hasar Artışı: %8 –> %7
  • Savaş Büyücüsü I/II/III Eklentisinin Yetenek Gücü: 10/20/30 –> 15/25/35
  • Derdime Hare artık Muhafızın Adağı değil, Demir Solari’nin Broşu’nu kazandırıyor.
  • Doğum Günü Hediyesi artık her seviye atladığınızda fazladan 1 Altın kazandırıyor.
  • Semavi Lütuf I/II/II Eklentisinin Fazlalık İyileştirme Kalkanı: 300/450/600 –> 250/350/450
  • Kâhin I: Altın –> Gümüş
  • Pandora’nın Yedekleri: Altın –> Gümüş
  • Pandora’nın Yedekleri Eklentisinin Kazandırdığı Altın: 7 –> 2
  • Günateşi Tahtası Eklentisinin Süresi: 15 saniye –> 20 saniye
  • Tiamat Eklentisinin Saçılma Hasarı: %40 –> %50
  • Urf’ün Çekilişi I kaldırıldı.
  • Zayıf Nokta kaldırıldı.

KÜÇÜK DEĞİŞİKLİKLER

  • Yeşimlerin Saldırı Hızı: %10/25/45/88 –> %10/30/55/88
  • Büyücülerin Yetenek Gücü Çarpanı: %80/110/140/170 –> %80/105/135/170
  • Hiddetkanatların Mutlak Sömürüsü: %15/30/50/75 –> %15/30/45/75
  • Seri Atış Birimlerinin Saldırı Hızı: %10/15/25/35 –> %10/15/25/40

3. AŞAMA BİRİMLER

Giderdiğimiz hatayla en sevdiğimiz Chibi’ye çok değerli bir öğüt verdik: “Hayatta ne olursa olsun daima ilerlemeLeeSin.” Tabii ki Chibi Kai’Sa’dan bahsediyoruz, başka kim olabilir ki?

Saldırırken kafa atmayı tercih ediyorsanız muhtemelen şu üç şeyden birisinizdir: Futbolcu, Zippy veya kiremit düşmanı bir karateci.

  • Giderilen Lee Sin Hatası: Lee Sin’in yeteneği artık geri savurma etkisinin ardından rakiplere hasar veriyor.
  • Lee Sin’in Ejderhanın Gazabı Hasarı: 230/300/385 –> 215/285/385
  • Volibear’in Ebedi Fırtına Yeteneğinin 3. Saldırısının Büyü Hasarı: 110/160/225 –> 115/170/240
  • Zippy’nin Cumbalak Saldırısı Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %400/425/550 –> %400/425/600

4. AŞAMA BİRİMLER

Xayah, Rakan’ın zayıflatıldığını duyunca onu yalnız bırakmak istemedi. Çifte kumrular işte… Xayah’nın loncacı + hiddetkanat kompozisyonu hâlâ fazlasıyla iyi bir performans sergiliyor. Bu nedenle bu kompozisyonunun güçlü yönleri biraz zayıflatıyoruz.

  • Xayah’nın Tüy Yağmuru! Yeteneğinin Dönüş Hasarı: 15/20/60 –> 13/20/60

5. AŞAMA BİRİMLER

Aurelion Sol biz güçlendirdikçe ışığı sönen tek birim. Kara Delik ışığı içine çekiyor ya hani, espri yapalım dedik.

3 yıldızlı Ao Shin artık 20 yerine 100 yıldırım salvosu gönderiyor.

  • Ao Shin’in Yıldırım Yağmuru Hasarı: 185/300/2000 –> 185/275/2000
  • Aurelion Sol’ün Kara Delik Hasarı: 350/575/4000 –> 370/600/4000

EKLENTİLER

Dürbünlü Silahlar eklentisinin saldırı hızı güçlendirmesi yalnızca Dürbünlü Silahlar I için geçerli, sınırsız saldırı menzili sağlayan ve zaten güçlü olan Dürbünlü Silahlar II için değil.

  • Çifte Hava İkmali: Shyvana, Jayce ve Jax artık arka sıradaki birimlere yönelik hasar eşyalarını kazanmıyor.
  • Ejder Hâkimi Konferansı artık yalnızca Aşama 2-1’de çıkabiliyor.
  • Dürbünlü Silahlar I Eklentisinin Son 2 Sıradaki Birimlere Sağladığı Saldırı Hızı: %10 –> %15

TFT MOBİL

TFT Mobil’de artık karşılaşma geçmişinizle hava atabiliyorsunuz. Bu yüzden görenleri hayran bırakacak galibiyetler kazanmaya çalışın.

  • Mobil karşılaşma geçmişi çıktı! Karşılaşma geçmişinizi görmek için ana ekrandaki portrenize dokunun.
  • İlerlemenizi daha iyi görebilmeniz için mobildeki görevler paneline sekmeler eklendi.
  • Sürüm uyuşmazlıklarından dolayı oyuncuların %1’lik kesiminin karşılaşmalarını tamamlayamamalarına yol açan hata giderildi.

GİDERİLEN HATALAR

  • Ejderin kuyruğu koptu: Ejderlerin Çağı eklentisinin ipucu kısaltıldı. Artık mobil cihazlarda dışarı taşmıyor.
  • Nilah’nın çaldığı kalkanlar artık birikiyor.
  • Kai’Sa’nın isminin yanlış yazdığı yerler düzeltildi.
  • Hecarim’in hiddet göstergesi artık 15’lik artışlar halinde görünüyor (yalnızca görsel olarak).
  • Astral özelliği artık kopya ordulara yetenek gücü kazandırıyor.
  • Yeşim özelliği artık kopya ordulara saldırı hızı ve iyileştirme kazandırıyor.
  • Ruh Sömürüsü artık feda edilen birimin listelenen ilk özelliğini kazandırıyor.
  • Nunu artık hasar görmez haldeki birimleri yutmaya çalışmıyor.
  • Nunu’nun yetenek kullanımı artık +1 Saldırı Menzili varken zaman zaman başarısız olmuyor.
  • Topçuların top atışları artık Semavi Lütuf eklentisinin mutlak sömürüsünden faydalanıyor.
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.