enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
18,5039
EURO
18,1433
ALTIN
988,22
BIST
3.179,99
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
23°C
İstanbul
23°C
Açık
Pazartesi Az Bulutlu
20°C
Salı Az Bulutlu
20°C
Çarşamba Az Bulutlu
20°C
Perşembe Az Bulutlu
20°C

Skyrim, Unreal Engine 5 ile geliştirilseydi nasıl gözükürdü?

Myrkur Games2den Christian Gomm, Unreal Engine 5’te The Elder Scrolls V: Skyrim’in Riverwood (Irmakkoru) bölgesini yeniden düzenledi, yeni …

Skyrim, Unreal Engine 5 ile geliştirilseydi nasıl gözükürdü?
29.12.2021
0
A+
A-

Myrkur Games2den Christian Gomm, Unreal Engine 5‘te The Elder Scrolls V: Skyrim’in Riverwood (Irmakkoru) bölgesini yeniden düzenledi, yeni teknoloji üzerinde tam bir remaster’ın neler sağlayabileceğini mükemmel bir şekilde gösteren proje oldu.

Son zamanlarda birkaç fan yapımı Unreal Engine 5 projesi çevrimiçi olarak ortaya çıktı. Geçtiğimiz yaz, bir Reddit kullanıcısı Unreal Engine 5’te hayranlık uyandıran Superman projesinin kısa bir klibini yayınladı.

Myrkur Games’te bir çevre sanatçısı olan Christian Gomm, son zamanlarda The Elder Scrolls V: Skyrim’in Riverwood bölgesini Unreal Engine 5’te tekrardan tasarlayıp paylaştı. Yeniden yapım projesi Unreal Engine 5 ve sanallaştırılmış geometri sistemi Nanite tarafından mümkün oldu.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.