enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,2831
EURO
37,2883
ALTIN
3.068,47
BIST
9.006,55
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
20°C
İstanbul
20°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
18°C
Cumartesi Çok Bulutlu
15°C
Pazar Az Bulutlu
15°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
16°C

Valorant 5.12 yama notları paylaşıldı! İşte Chamber’a gelen yenilikler

Riot Games’in oynaması ücretsiz popüler FPS oyunu Valorant’ın 5.12 güncellemesi 1 Aralık’ta yayınlandı. 5.12 yamasıyla beraber güncellemenin en dikkat çeken yeniliği Chamber’a gelecek değişiklikler oldu.

Valorant 5.12 yama notları paylaşıldı! İşte Chamber’a gelen yenilikler
02.12.2022
81
A+
A-

Valorant‘ın ajan tasarımcısı Kevin Meier ve Jay Watford, 5.12 güncellemesi ile beraber Chamber’a gelecek değişiklikler hakkında açıklamalarda bulundu. Valorant’ta oyuncuların kabusu olan Chamber’a kimliğini bozmayacak ama oyun sağlığını korumanızı sağlayacak yenilikler getirildi.

VALORANT CHAMBER NERF

Chamber konusundaki endişeleri giderebilmek adında 5.12 yamasıyla beraber birçok değişiklik yapıldı. Chamber’ın kimliğini daha isabet odaklı ve alan korumak için ön hatlarda vücudunu siper eden bir Gözcü olacak şekilde değiştiriliyor ve etki alanını zayıflatarak rakiplerinin karşı oyun olasılıklarının arttırılması hedeflendi.

Kelle Avcısı (Q)

  • Sekme Eğrisi değişti: Arka arkaya atışlarda ikinci mermiden sonraki saçılma arttı. Daha düşük isabetlilik gerektirdiği için rakibin gövdesine arka arkaya ateş etme yönteminin verimli bir çatışma seçeneği olarak kullanılmasının önüne geçmek adına bu değişikliğe gidildi.

Buluşma (E)

  • Chamber artık menzili içerisindeyken ışınlanabildiği tek bir ışınlayıcı yerleştiriyor.
  • Menzili arttı: 15 metre >>> 26 metre
  • Işınlanmanın yükseklik kısıtlaması kaldırıldı.
  • Işınlayıcıya menzili içerisinde olduğunuz sürece aranızda yükseklik farkı olsa da ışınlanabilirsiniz.
  • Işınlandıktan sonraki silah kuşanma gecikmesi arttı: 0,4 sn. >>> 0,7 sn.
  • Kelle Avcısı bu değişiklikten etkilenmeyecek.
  • Buluşma yeteneğiyle yerleştirilen ışınlayıcı yok edildiğinde artık bekleme süresine girmek yerine turun kalanı boyunca devre dışı kalıyor.
  • Chamber ışınlandıktan sonra ışınlayıcıyı geri çağırdığında bekleme süresi artık uzamıyor.

Kartvizit (C)

  • Tuzağın maksimum menzili artık kısıtlı.
  • Kartvizit, Chamber menzilinden çıktığında devre dışı kalıyor ve alana tekrar girdiğinde yeniden aktifleşiyor.
  • Artık turun ortasında geri çağrılabiliyor.
  • Görüş alanı içerisinde olmasına gerek yok.
  • Geri çağrıldığında 30 saniye bekleme süresine giriyor.
  • Yok edilirse tur sonuna kadar devre dışı kalıyor.
  • Tuzak etkinleşme süresi arttı: 2 sn. >>> 4 sn.
  • Can miktarı arttı: 1 >>> 20

Keskin Tarz (X)

  • Ateş hızı %57,5 azaldı

Yavaşlatma:

  • Bu değişiklik hem Kartvizit hem de Keskin Tarz için geçerli.
  • Yavaşlatma etkisi azaldı: %50 >>> %40
  • Yavaşlatma süresi azaldı: 6 sn. >>> 4 sn.
  • Alan boyutu %30 azaldı.
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.