enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
9°C
İstanbul
9°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Çok Bulutlu
10°C
Pazartesi Çok Bulutlu
11°C
Salı Az Bulutlu
12°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
13°C

Ubisoft, Splinter Cell Remake’in erken konsept tasarımlarını paylaştı

Ubisoft, yaklaşmakta olan Splinter Cell Remake için bir dizi konsept tasarımı paylaştı ve şirket, oyun serisinin geleceği için “iyi bir temel …

Ubisoft, Splinter Cell Remake’in erken konsept tasarımlarını paylaştı
23.11.2022
47
A+
A-

Ubisoft, yaklaşmakta olan Splinter Cell Remake için bir dizi konsept tasarımı paylaştı ve şirket, oyun serisinin geleceği için “iyi bir temel” sağlayacağını umuyor.

SPLINTER CELL REMAKE’İN KONSEPT TASARIMLARI YAYINLANDI
Geçtiğimiz Eylül ayında Ubisoft, 2002’de piyasaya sürülen Splinter Cell’in yeniden yapımını duyurdu ve şirket hikayeyi “modern bir izleyici kitlesi” için yeniden işleyeceğini açıkladı.

Splinter Cell Remake ekibinin dört üyesiyle kreatif direktör Chris Auty, teknik direktör Christian Carriere, kıdemli oyun tasarımcısı Andy Schmoll ve yardımcı seviye tasarım direktörü Zavian Porter, “erken konsept sanatı” tasarımını paylaştıAuty, “Bu sadece bir remaster değil, sıfırdan inşa ediliyor” dedi.

“Tüm içeriği sıfırdan yapabiliyoruz. 20 yıl sonra bir yeniden yapımla, arsaya, karakterlere ve orijinal oyunun genel hikayesine bakabilir ve özellikle iyi yaşlanmamış olabilecek küçük şeylerde bazı iyileştirmeler yapabiliriz.

Hikayenin özü, deneyimin özü orijinalinde olduğu gibi kalacak.”Ubisoft’un hala “üretimin başında” olduğunu söyledi.

Hiçbir şeyi aceleye getirmek istemiyoruz.

Oyunu kesinlikle çivilediğimizden emin olmak istiyoruz.

Mümkün olan en iyi oyunu yapmaya odaklanmak için bir süre karanlık olacağız.”Porter şunları ekledi: “Bu üst düzey yeniden yapımı yaratmayı ve kaliteyi mümkün olduğunca zorlamayı hedefliyoruz, bu da franchise’ın ilerlemesi için iyi bir temel oluşturmalıdır.”

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.