enflasyonemeklilikötvdövizakpartichpmhp
DOLAR
34,6014
EURO
36,2628
ALTIN
2.932,71
BIST
9.659,96
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
11°C
İstanbul
11°C
Az Bulutlu
Salı Az Bulutlu
11°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
14°C
Cuma Az Bulutlu
15°C

Miyazaki, “Elden Ring’i Dark souls’a kıyasla daha fazla oyuncu bitirecek”

Dark Souls, Bloodborne, Sekiro Shadows Die Twice gibi baş yapıtlara imzasını atan FromSoftware’in önümüzdeki haftalarda çıkış yapacak yeni oyunu …

Miyazaki, “Elden Ring’i Dark souls’a kıyasla daha fazla oyuncu bitirecek”
29.01.2022
159
A+
A-

Dark Souls, Bloodborne, Sekiro Shadows Die Twice gibi baş yapıtlara imzasını atan FromSoftware’in önümüzdeki haftalarda çıkış yapacak yeni oyunu Elden Ring‘in zorluk seviyesi hakkında bir kıyaslama yapıldı.

ELDEN RING ZORLUK SEVİYESİ AÇIKLANDI

Video oyun tasarımcısı Hidetaka Miyazaki, Elden Ring‘i Dark Souls’a kıyasla daha fazla oyuncunun bitireceğini açıkladı. FromSoftware’in yaklaşan açık dünya RPG oyunun zorluk seviyesinde oyuncuları pek fazla zorlamayacakları anlaşıldı.

SERİNİN EN ZOR OYUNU SEKİRO

FromSoftware’in en son çıkardığı oyunlardan biri Sekiro Shadows Die Twice, stüdyonun en acımasız oyunlarından biri olarak bilinmektedir. Oynanış açısından Dark Souls ve Bloodborne’dan daha doğrusal ve aksiyon ağırlıklıdır. Steam’de paylaşılan verilere göre Sekiro oyuncularının yüzde 23’ünden biraz fazlası Sekiro’nun en yaygın sonuna ulaştı ve diğer üç farklı sona ise yüzde 15 ve yüzde 19 arasında değişiyor.

GELİŞTİRİCİDEN OYUNCULARA HAYAT DERSİ

Hidetaka Miyazaki, “Bu oyunlara yaklaşımımızın sadece Elden Ring değil, oyuncuyu zorlukların üstesinden gelmeye teşvik etmek için tasarlamak olduğunu hissediyorum. Bunun için zora girmeye ya da işleri zora koymaya çalışmıyoruz. Oyuncuların kurnazlıklarını kullanmalarını, oyunu incelemelerini, neler olduğunu ezberlemelerini ve hatalarından ders çıkarmalarını istiyoruz. Oyunculara oyunun haksız yere cezalandırıcı olduğunu hissetmelerini değil, aksine zor bir karşılaşmayı kazanma ve ilerleme sağlama şansı olduğunu istiyoruz.”

Elden Ring, Gamegar,, Haber

ETİKETLER: ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.