Valorant’ın yeni güncellemesi ile beraber Phoenix, Yoru ve Kay/o’ya nerf ve buff gelirken oynanış sistemleri hakkında da düzeltmeler yapıldı …
Valorant‘ın yeni güncellemesi ile beraber Phoenix, Yoru ve Kay/o’ya nerf ve buff gelirken oynanış sistemleri hakkında da düzeltmeler yapıldı. Valorant 5.1 yama notları neler? İşte detaylar…
VALORANT 5.1 YAMA NOTLARI NELER?
Valorant’a 12 Temmuz Salı günü gelen Valorant 5.1 güncellemesi ile oyunda birçok değişiklik yapıldı. Phoenix, Yoru ve Kay/o için skillerinde değişiklik yapılırken oyun içi ayarlarında da değişiklik yapıldı. İşte Valorant 5.1 yama notları.
AJAN GÜNCELLEMELERİ
PHOENIX
Falso, Phoenix’in yetenek setinin temelini oluşturuyor. Ayarlama seçeneklerini keşfettikçe gördük ki Falso yeteneğini güçlendirdiğimiz zaman bütün yetenek seti de güçlenmiş oluyor. Yani değişikliklerin etkisini anlayabilmek için Phoenix’i Falso’nun ekosistemdeki diğer yeteneklerle daha iyi rekabet edebildiği bir ortamda değerlendirmek istedik. Phoenix’e oyunu açan agresif bir ajan gözüyle bakıyoruz, dolayısıyla Yakardöner ve Ateşten Duvar yeteneklerindeki ek değişikliklerin amacı, Phoenix’in bölgeleri ele geçirirken veya turun başında çatışmaya girerken ileriye dönük hedeflerini desteklemekti.
Falso (Q)
Ateşten Duvar(C)
Yakardöner (X)
YORU
Yoru oyuncularının ulti kullanırken ana planlarını kurmakta sorun yaşadığını fark ettik. Umuyoruz ki bu değişiklikler sorunun bir kısmını gidererek hem sizi ulti sırasında flaş kullandığınız için ödüllendirecek hem de rakiplerin karşı koymasını engelleyecek oyun tarzlarının önüne geçmeye devam edecek.
Boyutlararası Geçiş (X)
KAY/O
KAY/O son yaptığımız değişikliklerden beri fazla yaşam kalitesi güncellemesi geçirmedi, bu duruma bir son vermek ve yetenek setinin yeterince ulaşılır gelmeyen kısımlarına da ulaşmanıza yardım etmek istedik.
PARÇA/Tesirli (C)
İPTAL/Komut (X)
OYNANIŞ SİSTEMLERİ
Yeni İkincil Hesap Tespit Etme Özelliği (Kuzey Amerika)
İkincil hesap tespit sistemlerimize eklediğimiz özellik, yeni oyuncuların (tüm yeni hesapları kastediyoruz) uygun beceri seviyesindeki oyuncularla öncekinden çok daha hızlı eşleştirilmesini sağlıyor.
Bu değişikliği önce Kuzey Amerika’da test ediyoruz. Her şeyin doğru şekilde çalıştığından emin olunca tüm dünyada uygulamaya geçeceğiz.
Test süreci 11 Temmuz 2022 haftasında başlayacak.
Başka bir oyuncunun yanında veya arkasında yürürken yaşanan çarpışma davranışı geliştirildi.
Bu durum, silah arkadaşlarınızla birbirinize yakın yürürken yaşanan gecikmeyi fazlasıyla azaltacak (bir bölgeye koşmak veya başlangıç bölgesinden çıkmak artık daha rahat olacak!).
OYUN MODLARI
Spike’a Hücum modundaki İkiz Avcılar artık yok edilebilir duvarlara hasar verecek.
HATALAR
Performans
Saf Girdi Süresi ayarı açıkken sohbet penceresinde veya arkadaş listesinde kaydırma yaptığınızda direkt olarak en yukarı veya en aşağıya gitmesine sebep olan hata giderildi.
YORU
Boyutlararası Geçiş yeteneğinin kullanımı sırasında dokunulmazlık durumunun istenilenden daha geç devreye girmesine sebep olan hata giderildi.
SOVA
Sova’nın Şok Oku’nun düşman tuzaklarına ve diğer oyun nesnelerine (oyuncular hariç) hasar vermemesine sebep olan hata giderildi.
FADE
Fade’in Musallat yeteneğinin bazen ince duvarların arkasındaki düşmanları ortaya çıkarmasına sebep olan hata giderildi.